Vragen over bestellingen

1. Wat is de levertijd van de bestelling?

Uw bestelling zal direct in behandeling worden genomen, daarna zullen de items binnen vijf tot zeven werkdagen worden afgeleverd.

2. Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?

Uw bestelling wordt naar het door u opgegeven e-mailadres bevestigd nadat de bestelling in behandeling is genomen. Daarnaast zult u ook middels een e-mail op de hoogte worden gesteld zodra uw pakketje verstuurd is.

3. Kan ik mijn beer ook naar het buitenland sturen?

Op dit moment is het nog ook mogelijk uw beer naar het buitenland te sturen.

4. Kan ik de geboortebeer rechtstreeks als cadeau naar de ontvanger sturen?

Het afleveradres kiest u zelf:

Het kan naar uw eigen adres verstuurd worden, waarna u de wenskaart persoonlijk kunt beschrijven en het cadeau zelf kunt bezorgen.

Of het kan direct naar het adres van de ontvanger gestuurd, waarbij wij de wenskaart beschrijven met een door u gekozen tekst.

5. Zit de wenskaart altijd standaard bij de bestelling?

De prijzen zijn inclusief verpakking en wenskaart, met of zonder boodschap. De prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. De verzendkosten vindt u bij de kenmerken van het item dat u wilt bestellen.

6. Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat nu?

Indien u bij de bestelling van een beer een fout heeft gemaakt in de naam of geboortedatum van de baby, kunt u voor € 10,- nieuwe voetjes bestellen welke op de beer geritst kunnen worden.

Om nieuwe voetjes voor de Teddy beer te bestellen, Klik hier

Om nieuwe voetjes voor de Poolbeer te bestellen, Klik hier

7. Mijn bestelling is niet afgeleverd, wat nu?

Met Track & Trace biedt TNT Post u de gelegenheid om de verzendstatus van uw pakketzendingen op te vragen. Op ieder pakket zit een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer. Dit nummer vindt u in de bevestigingsmail die u het plaatsen uw bestelling heeft ontvangen. Indien u dit unieke nummer op de daarvoor gereserveerde ruimte op de Track & Trace website invult, dan kunt u door op ‘zoeken’ te klikken uw verzendstatus verkrijgen. Kijk op https://secure.postplaza.nl/tracktrace.

8. Kan mijn bestelling geretouneerd worden?

Geboortebeer levert op maat gemaakte artikelen waardoor het herroepingsrecht niet van toepassing zal zijn. Dit betekent dat het product niet geretouneerd kan worden. Mocht er iets mis zijn met het product, stuur dan een mail naar info@geboortebeer.nl