Betalen & Verzenden

Er zijn twee mogelijkheden om te bestellen:

1. Bestellen en direct online betalen
Deze mogelijkheid is voor particulieren. U kunt zonder account bestellen en online betalen met behulp van Ideal of Creditcard.

2. Het geboortebeer concept met uw bedrijf adopteren
Indien u als bedrijf het geboortebeer concept wilt adopteren kunt u  een account aanvragen.

De volgende bedrijven hebben al jaren een account bij ons en bestellen regelmatig een geboortebeer voor collega of klant; Adidas, Heineken, TMF Jumbo Supermarkten en Corbion.

Voordelen van een account:
- U bestelt op rekening
- U ontvangt uw bestelling binnen 2 werkdagen
- U ontvangt elke maand een verzamelfactuur
- Uw gegevens zijn bekend dus bestellen kan binnen 1 minuut

Wilt u meer weten en/of een account aanmaken, stuur dan een mail naar info@geboortebeer.nl.

U ontvangt per e-mail een aanmeldformulier. Nadat uw aanmelding is goedgekeurd, krijgt u per mail uw login gegevens waarmee u voortaan op account kunt bestellen. 

Bevestiging

Alle bestellingen worden per e-mail bevestigd nadat de bestelling in behandeling is genomen. Daarnaast zult u ook middels een e-mail op de hoogte worden gesteld zodra uw pakketje verstuurd is.

Nadat uw bestelling in behandeling is genomen zal de geborduurde geboortebeer in de feestelijke verpakking met wenskaart binnen twee werkdagen worden afgeleverd. Op dit moment is het nog niet mogelijk uw beer naar het buitenland te sturen.

Indien u een eigen account heeft zal uw bestelling direct in behandeling worden genomen. In alle andere gevallen zal uw bestelling in behandeling worden genomen zodra het aankoopbedrag is ontvangen. 

Het afleveradres kiest u zelf:

A. De geboortebeer wordt naar uw eigen adres gestuurd, waarna u de wenskaart persoonlijk kunt beschrijven en het cadeau zelf kunt bezorgen.
B. De geboortebeer wordt direct naar het adres van de ontvanger gestuurd, waarbij wij de wenskaart beschrijven met een door u gekozen tekst.

Verzending
Voor de verzending van uw bestelling betaalt u €6,95 aan pakketkosten.

Uw bestelling wordt met de PostNL verstuurd. Nadat uw bestelling is verwerkt en verzonden ontvangt u hierover een bericht via de email. Hierin wordt ook uw unieke Track & Trace code gecorrespondeerd.

Track & Trace
Met Track & Trace biedt PostNL u de gelegenheid om de verzendstatus van uw binnen- en buitenlandse pakketzendingen op te vragen. Op ieder pakket zit een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer. Indien u dit unieke nummer op de daarvoor gereserveerde ruimte op de Track & Trace website invult, dan kunt u door op ‘zoeken’ te klikken uw verzendstatus verkrijgen. Kijk op https://secure.postplaza.nl/tracktrace.

Eerste en tweede levering; bewaring
Aflevering vind plaats op het bovengenoemde adres. PostNL levert op alle dagen van de week, met uitzondering van zondagen en de algemeen erkende feestdagen. PostNL heeft het recht de zending, die niet op bovengenoemd adres kan worden afgeleverd, uit de reiken aan een van zijn naaste buren. In een dergelijk geval wordt hiervan in de brievenbus van de Geadresseerde een schriftelijke mededeling achtergelaten. Wanneer aflevering niet mogelijk is gebleken en PostNL de zending in bewaring neemt, zal de geadresseerde daarover steeds schriftelijk worden geïnformeerd, met vermelding van: de eventuele mogelijkheid van een tweede afleverpoging, de termijn en locatie van bewaring, de mogelijke tijdvakken waarbinnen de zending op de locatie van bewaring kan worden afgehaald, en de gang van zaken indien binnen de bewaartermijn -  om welke reden dan ook – geen aflevering plaats vindt.

Retour zending
PostNL zal de zending voor een periode van maximaal drie werken in bewaring nemen.
Indien de zending om welke reden dan ook niet kan worden afgeleverd bij de geadresseerde en de bewaartermijn is verstreken zal de zending aan ons worden geretourneerd. Indien u nogmaals uw pakket wil laten versturen kan dit nadat hierover telefonisch of per mail (info@geboortebeer.nl) contact over is opgenomen. De meerkosten hiervoor zullen in rekening worden gebracht.

Klachtafhandeling

Aangezien het om gepersonaliseerde producten gaat, kunnen wij geen artikelen terugnemen. Mocht u onverhoopt een fout of defect vinden in uw bestelling, neem dan contact op via de Contact pagina.