Veelgestelde vragen

Voor een antwoord op de volgende vragen over bestellingen, Klik hier

1. Wat is de levertijd van de bestelling?

2. Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?

3. Kan ik mijn bestelling naar het buitenland laten versturen?

4. Kan ik mijn bestelling rechtstreeks als kado naar de ontvanger sturen?

5. Zit de wenskaart altijd standaard bij de bestelling?

6. Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat nu?

7. Mijn bestelde geboortebeer is niet afgeleverd, wat nu?

8. Kan mijn bestelling geretouneerd worden?

 

Voor een antwoord op de volgende vragen over betalingen, Klik hier

8. Is mijn betaling aan Geboortebeer.nl wel veilig?

9. Wat moet ik invullen bij "CVC2" op de betaalpagina?

 

Wilt u weten hoe u een account aanvraagt? Klik hier

Heeft u een andere vraag of klacht? Stuur dan een mailtje naar info@geboortebeer.nl of neem contact op. Wij proberen binnen 2 werkdagen bij u terug te komen.